Regulamin Pobytu Zwierząt
REGULAMIN POBYTU ZWIERZĄT
Warsaw Plaza Hotel
Niniejszy regulamin ma za zadanie chronić Właścicieli zwierząt jak i innych Gości oraz zapewnić samym zwierzętom odpowiednią opiekę. Podpisanie regulaminu przez Gościa jest równoznaczne ze zgodą na zawarte w nim warunki i konsekwencje z nich wynikające.
- Goście przyjeżdżający do hotelu ze zwierzęciem powinni poinformować o tym recepcję podczas zakładania rezerwacji, podając gatunek/ rasę zwierzęcia.
- Zgodę na pobyt zwierzęcia w hotelu wydaje Pracownik Recepcji hotelu.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwierzęcia powszechnie uznawane za agresywne lub niebezpieczne.
- Na właścicielu spoczywa obowiązek okazania aktualnej książeczki zdrowia psa w momencie zameldowania w hotelu.
- Do hotelu przyjmowane są zwierzęta zdrowe, nie wykazujące agresji w stosunku do ludzi i innych zwierząt, posiadające książeczki zdrowia (aktualne szczepienie i odrobaczenie). Właściciel zwierzęcia oświadcza, że zwierzę jest zdrowe i nie stanowi zagrożenia dla osób przebywających w Hotelu.
- Hotel przyjmuje zwierzęta domowe za dodatkową opłatą:
- a. małe do 5 kg - 70 zł za dobę
- b. od 5 do 15 kg - 100 zł za dobę
- Hotel nie przyjmuje zwierząt powyżej 15 kilogramów.
- Tylko zwierzęta domowe (psy, koty, świnki morskie, ptaki, chomiki, rybki) mogą przebywać w hotelu.
- Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach. W hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania zwierząt do restauracji, sal konferencyjnych i baru.
- Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.
- Właściciele psów są zobowiązani do natychmiastowego sprzątnięcia nieczystości pozostawionych przez psy w hotelu i jego otoczeniu. Właściciele kotów są zobowiązani posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika hotelu.
- Właściciele zwierząt zobowiązani są posiadać własne posłanie dla zwierzęcia.
- Niedopuszczalne jest wykorzystywanie hotelowych ręczników i bielizny pościelowej dla potrzeb zwierząt, przebywanie zwierząt na łóżku i sofach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych w pokoju. Jeżeli pościel, materac, wykładzina lub inne elementy wyposażenia pokoju, w którym przebywa zwierzę, będą przez nie zabrudzone (sierść, błoto itp) lub uszkodzone, właściciel jest zobowiązany do pokrycia kosztów wyrządzonych szkód wg wyceny Pracownika Hotelu.
- Właściciel zwierzęcia ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia hotelowego i prywatnego innych Gości z winy zwierzęcia.
- Żadne zwierzę nie powinno być pozostawione samo w pokoju dłużej niż wynika to z jego indywidualnych potrzeb fizjologicznych. Każdorazowo właściciel zobowiązany jest do poinformowania pracowników recepcji o fakcie, że zwierzę pozostanie w pokoju samo.
- W przypadku, gdy personel hotelu będzie miał uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie hotelu, bądź może spowodować sytuacje zagrożenia dla siebie bądź innych Gości, pracownicy hotelu będą starali się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju gościa i usunięcia zwierzęcia z hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych pokrywa właściciel zwierzęcia.
- Właściciele zwierząt są odpowiedzialni za zachowanie przez swoje zwierzęta ciszy w hotelu i niezakłócanie spokoju innym Gościom. W przypadku powtarzających się skarg ze strony innych Gości bądź personelu, hotel zastrzega sobie prawo do usunięcia zwierzęcia z obiektu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych działań pokrywa właściciel zwierzęcia.
- W przypadku niepoinformowania recepcji hotelu o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona opłata w wysokości 1000 PLN.